Promocje
Przenośny głośnik Bluetooth Kruger&Matz Soul czarny
Przenośny głośnik Bluetooth Kruger&Matz Soul czarny
79,00 zł 65,00 zł
szt.
Produkt dnia
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Akceptowalne płatności
Płatność przy odbiorze

Płatność za zamówiony towar następuje bezpośrednio przy odbiorze paczki.

Kwotę do zapłaty można sprawdzić w:

  • podsumowaniu zamówienia,
  • kopii zamówienia wysłanej na podany adres e-mail,
  • szczegółach zamówienia dostępnych w zakładce „Moje konto”.

Zamówienia z formą płatności - płatność przy odbiorze – są przygotowywane do wysyłki w ciągu 24h od daty złożenia (dni robocze od poniedziałku do piątku).

 

Przedpłata na konto (przelew)

Płatności za zamówienie należy dokonać na wskazany numer konta bankowego.

W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia. Kwotę do zapłaty można sprawdzić w:

  • podsumowaniu zamówienia,
  • kopii zamówienia wysłanej na podany adres e-mail,
  • szczegółach zamówienia dostępnych w zakładce „Moje konto”.
Dane do przelewu:
Hel-Wek S.C.
ul. Chłopska 72
80-350 Gdańsk
Nasz numer konta:
mBank
58 1140 2004 0000 3202 4294 2608

Zamówienia z formą płatności – przedpłata na konto – są przygotowywane do wysyłki w ciągu 24h od daty zaksięgowania wpłaty (dni robocze od poniedziałku do piątku).

W przypadku braku płatności za zamówienie w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty jego złożenia, na podany adres e-mail wyślemy przypomnienie o zamówieniu z prośbą o dokonanie wpłaty. Zamówienie, które nie zostanie opłacone w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty jego złożenia zostanie automatycznie anulowane.

Płatność w systemie PayU

Bardzo wygodna i szybka forma płatności elektronicznej.

Aby z niej skorzystać należy:

  • podczas składania zamówienia wybrać formę płatności – „Payu”,
  • wskazać swój bank,
  • zalogować się za pomocą danych dostępu do bankowości internetowej oraz potwierdzić płatność.

W systemie Payu można także dokonać płatności kartą kredytową. Akceptujemy płatności kartą VISA oraz Master Card. W przypadku wyboru płatności kartą płatniczą, karta zostaje obciążona w momencie potwierdzenia płatności.

Płatność w systemie Payu jest w pełni bezpieczna, ponieważ wymiana informacji pomiędzy sklepem a serwisem jest szyfrowana w oparciu o technologię SSL. Informacje docierają do banku w sposób bezpieczny i nie są narażone na kradzież.

W przypadku nieudanej autoryzacji, prosimy o kontakt telefoniczny z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerami:
- tel. (+ 48 58) 742 16 91

Opłaty wg stawek operatora
w celu dokonania zmiany formy płatności.

Zamówienia złożone z tą formą płatności są przygotowywane do wysyłki w ciągu 24h od daty zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (dni robocze od poniedziałku do piątku).

W przypadku braku płatności za zamówienie w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty jego złożenia, na podany adres e-mail wyślemy przypomnienie o zamówieniu z prośbą o dokonanie wpłaty. Zamówienie, które nie zostanie opłacone w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty jego złożenia zostanie automatycznie anulowane.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl